Įveskite siuntimo kodą
Siuntimo kodas – tai 6 arba 7 simbolių identifikatorius, leidžiantis Jums išsiųsti siuntą per SmartPosti. Jį gausite iš mūsų arba iš paslaugos, pavyzdžiui, naudotų prekių platformos, kai būsite pasiruošę siųsti.
Užrašykite siuntimo kodą ant siuntos . Vėliau jo prireiks ir paštomate , kad galėtumėte išsiųsti siuntą . Siuntimo kodas yra unikalus Jūsų siuntos identifikatorius. Kiekviena siunta turi turėti savo kodą.
Štai kaip tai veikia: 1. Aiškiai užrašykite siuntimo kodą ant siuntos . Daugiau nieko ten rašyti nereikia. 2. Paštomate nuskaitykite QR kodą telefonu. 3. Atidarykite pateiktą nuorodą ir įveskite siuntimo kodą. 4. Gaunate informaciją, kaip atidaryti skyrelį . 5. Naudokite skyrelio klaviatūrą, kad jį atidarytumėte ir įdėtumėte siuntą.
Taip! Galite sekti siuntą SmartPosti svetainėje, įvedę siuntimo kodą.
1. Įsitikinkite, kad esate prie tinkamo paštomato . Patikrinkite skyrelio pavadinimą ir adresą ant QR kodo lipduko ir palyginkite su tuo, kas rodoma telefone. 2. Patikrinkite, ar tikrai turite teisingą skyrelio numerį. 3. Patikrinkite, ar teisingai įvedate kodą: • Paspauskite C • Įveskite skaičius • Paspauskite OK
Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Jie padės išspręsti situaciją. Bus naudinga, jei turėsite paruoštą šią informaciją: • Jūsų siuntimo kodas • Paštomato pavadinimas ir adresas • Skyrelio numeris
