Aptarnavimas, kuris skatina jūsų verslo augimą

Efektyvūs logistikos ir pristatymo sprendimai yra jūsų verslo pagrindas. Mūsų atsidavusi klientų aptarnavimo komanda yra pasirengusi užtikrinti sklandų darbą – nesvarbu, ar jums reikia pagalbos valdant didelį siuntų kiekį, sekant siuntų buvimo vietą ar sprendžiant pristatymo klausimus.

Susisiekite su mumis

    Susisiekite su mumis el.paštu

    Savo užklausas siųskite adresu aptarnavimas@smartposti.com

    Skambinkite klientų aptarnavimo komandai

    Dirbame pirmadieniais – penktadieniais 8:00–18:00 ir šeštadieniais 10:00–14:00.

Susisiekite su mumis 

Rašykite el. paštu aptarnavimas@smartposti.com

Tapkite verslo klientu

    Pažeista siunta?

    Jei kurjeris pastebi siuntos pažeidimą prieš pristatymą, mes supaprastiname žalos atlyginimo paraiškos pateikimą. Kurjeris pateikia ataskaitą, o klientas nusprendžia, ar priimti, ar atmesti siuntą, taip išvengiant nereikalingų grąžinimo išlaidų.

    Pasinaudokite mūsų plačiu paštomatų tinklu

    Naudokitės mūsų paštomatų vietų žemėlapiu ir atraskite platų paštomatų bei siuntų punktų tinklą, užtikrinantį patogų pristatymą jūsų klientams.

    Sekite siuntas

    Stebėkite savo siuntas realiuoju laiku. Naudokitės mūsų siuntų sekimo įrankiu ir matykite jų būseną bei gaukite tikslius pristatymo atnaujinimus.

Naujienos

Naujienos

    Teisinė informacija

    SmartPosti UAB

    Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius, Lietuva +37070055009 aptarnavimas@smartposti.com

    Reg nr: 110883051 VAT nr: LT108830515

    Banko informacija:

    SEB Helsinki Branch IBAN: FI5233010001358092 BIC: ESSEFIHX