Aptarnavimas, kuris skatina jūsų verslo augimą

Efektyvūs logistikos ir pristatymo sprendimai yra jūsų verslo pagrindas. Mūsų atsidavusi klientų aptarnavimo komanda yra pasirengusi užtikrinti sklandų darbą – nesvarbu, ar jums reikia pagalbos valdant didelį siuntų kiekį, sekant siuntų buvimo vietą ar sprendžiant pristatymo klausimus.

Susisiekite su mumis

  • Susisiekite su mumis el.paštu

    Savo užklausas siųskite adresu aptarnavimas@smartposti.com

  • Skambinkite klientų aptarnavimo komandai

    Dirbame pirmadieniais – penktadieniais 8:00–18:00 ir šeštadieniais 10:00–14:00.

Susisiekite su mumis 

Rašykite el. paštu aptarnavimas@smartposti.com

Tapkite verslo klientu

  • Pažeista siunta?

    Jei kurjeris pastebi siuntos pažeidimą prieš pristatymą, mes supaprastiname žalos atlyginimo paraiškos pateikimą. Kurjeris pateikia ataskaitą, o klientas nusprendžia, ar priimti, ar atmesti siuntą, taip išvengiant nereikalingų grąžinimo išlaidų.

  • Pasinaudokite mūsų plačiu paštomatų tinklu

    Naudokitės mūsų paštomatų vietų žemėlapiu ir atraskite platų paštomatų bei siuntų punktų tinklą, užtikrinantį patogų pristatymą jūsų klientams.

  • Sekite siuntas

    Stebėkite savo siuntas realiuoju laiku. Naudokitės mūsų siuntų sekimo įrankiu ir matykite jų būseną bei gaukite tikslius pristatymo atnaujinimus.

Teisinė informacija

SmartPosti UAB

Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius, Lietuva +37070055009 aptarnavimas@smartposti.com

Reg nr: 110883051 VAT nr: LT108830515

Banko informacija:

SEB Helsinki Branch IBAN: FI5233010001358092 BIC: ESSEFIHX

Naujienos

Naujienos