Apmokėjimas pristatymo metu (angl. COD) – tai patogi paslauga, leidžianti sumokėti už siuntą pristatymo metu. Kaip viskas vyksta.
Paštomatai
Atsiųsime pranešimą, kad galėtumėte atlikti mokėjimą internetu paspaudę saugią banko nuorodą.
Kai mokėjimas bus patvirtintas, gausite PIN kodą, kuriuo galėsite atidaryti skyrelį ir atsiimti siuntą.
Siuntų atsiėmimo punktai
Atsiųsime pranešimą mokėjimui per pateiktą banko nuorodą atlikti.
Atlikę mokėjimą, gausite unikalų PIN kodą, ir norėdami atsiimti siuntą, turėsite jį pateikti darbuotojui (-ai).
Atkreipiame dėmesį, kad siuntų atsiėmimo punktuose atsiskaitymas negalimas, todėl už siuntą turite sumokėti internetu iš anksto.
Būkite budrūs! Apmokėjimo pristatymo metu mokėjimo nuorodos visada bus tokio formato: link.smartposti.lt (pvz., link.smartposti.lt/6l3rwe). Jei kyla abejonių, galite patikrinti nuorodą susisiekę su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi ir įsitikinti, kad sandoris yra saugus.
Atkreipiame dėmesį, kad savo siuntą iš paštomatų arba siuntų atsiėmimo punktų turite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Jei per šį laikotarpį siuntos neatsiimamos, jos grąžinamos siuntėjui.
Pristatymas į namus
Kurjeris priima mokėjimus tik banko kortele, todėl būtinai pasiruoškite mokėjimo kortelę. Sėkmingai atlikus mokėjimą, gausite kvitą. Jei siuntimo informacijoje bus nurodytas el. pašto adresas, atsiųsime jums skaitmeninį kvitą. Taip pat išduosime kvitą, jei už PUDO pristatymą mokėsite per pateiktą banko nuorodą. Jei kyla problemų apdorojant mokėjimą, siunta bus grąžinta į rūšiavimo centrą. Tokiu atveju kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių ir susitarkite dėl pakartotinio pristatymo.
Keletas dalykų, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį
COD mokėjimai turi būti atliekami naudojant savo banko kortelę. Jei per nurodytą saugojimo laikotarpį neatliksite mokėjimo, siunta bus grąžinta siuntėjui.