Jei siunta turi grąžinimo etiketę
Kaip patikrinti, ar galite grąžinti siuntą per SmartPosti:
eikite į mūsų savitarnos puslapį,
kairiajame meniu pasirinkite „Grąžinimas“
įveskite grąžinamos siuntos sekimo numerį (ID).* *Ne mažiau kaip 9 raidžių ir skaitmenų derinys be tarpų, skliaustelių, taškų ar kitų skyrybos ženklų. Jei grąžinimas nepalaikomas arba grąžinimo laikotarpis baigėsi, kreipkitės į siuntėją. Jei siuntos numeris nepriimamas, dar kartą patikrinkite, ar teisingai įvedėte numerį, nurodytą ant grąžinimo etiketės. Kai grąžinimo siuntos numeris bus priimtas, siuntą galėsite grąžinti per SmartPosti paštomatą arba kurjerį.
Grąžinimas per paštomatą
Jei norite grąžinti siuntą per paštomatą, savitarnos puslapyje pasirinkite pageidaujamą vietovę ir nurodykite siuntos dydį. Užregistravę, pristatykite savo siuntą į pasirinktą paštomatą. Jūsų skyrelio rezervacija galioja iki pasirinkto SmartPosti paštomato patalpų uždarymo laiko. Stenkitės pristatyti siuntą anksčiau, nei baigiasi paštomato vietos patalpų darbo laikas, kad turėtumėte pakankamai laiko neskubėdami užbaigti procesą.
Grąžinimas per kurjerį
Jei jūsų siunta per didelė, kad tilptų į paštomatą, arba jei netoliese nėra tinkamo paštomato arba siuntų punkto, užpildydami grąžinimo paraiškos formą galite paprašyti, kad siuntą paimtų kurjeris. Pasirinkite „Pakuotės dydis / kurjerio skambutis“ ir pasirūpinsime jos grąžinimu. Pateikus grąžinimo užsakymą, kurjeris atvyks kitą darbo dieną. Atminkite, kad per SmartPosti galima grąžinti siuntas tik su patvirtinta grąžinimo etikete.