Grąžinti siuntą

Jei siunta turi grąžinimo etiketę 

Kaip patikrinti, ar galite grąžinti siuntą per SmartPosti: 

  • eikite į mūsų savitarnos puslapį,

  • kairiajame meniu pasirinkite „Grąžinimas“ 

  • įveskite grąžinamos siuntos sekimo numerį (ID).* *Ne mažiau kaip 9 raidžių ir skaitmenų derinys be tarpų, skliaustelių, taškų ar kitų skyrybos ženklų.  Jei grąžinimas nepalaikomas arba grąžinimo laikotarpis baigėsi, kreipkitės į siuntėją. Jei siuntos numeris nepriimamas, dar kartą patikrinkite, ar teisingai įvedėte numerį, nurodytą ant grąžinimo etiketės. Kai grąžinimo siuntos numeris bus priimtas, siuntą galėsite grąžinti per SmartPosti paštomatą arba kurjerį. 

Grąžinimas per paštomatą 

Jei norite grąžinti siuntą per paštomatą, savitarnos puslapyje pasirinkite pageidaujamą vietovę ir nurodykite siuntos dydį. Užregistravę, pristatykite savo siuntą į pasirinktą paštomatą. Jūsų skyrelio rezervacija galioja iki pasirinkto SmartPosti paštomato patalpų uždarymo laiko. Stenkitės pristatyti siuntą anksčiau, nei baigiasi paštomato vietos patalpų darbo laikas, kad turėtumėte pakankamai laiko neskubėdami užbaigti procesą. 

Grąžinimas per kurjerį 

Jei jūsų siunta per didelė, kad tilptų į paštomatą, arba jei netoliese nėra tinkamo paštomato arba siuntų punkto, užpildydami grąžinimo paraiškos formą galite paprašyti, kad siuntą paimtų kurjeris. Pasirinkite „Pakuotės dydis / kurjerio skambutis“ ir pasirūpinsime jos grąžinimu. Pateikus grąžinimo užsakymą, kurjeris atvyks kitą darbo dieną. Atminkite, kad per SmartPosti galima grąžinti siuntas tik su patvirtinta grąžinimo etikete.

Susisiekite su siuntėju dėl grąžinimo etiketės

Jei grąžinimo etiketė nepridėta, kreipkitės į siuntėją (pvz., internetinės parduotuvės klientų aptarnavimo skyrių) ir paprašykite jo. Gavę etiketę, atlikite pirmiau nurodytus veiksmus, kad užbaigtumėte grąžinimo procesą.

Įpakavimo ir ženklinimo instrukcijos

  • Užtikrinkite, kad jūsų daiktai būtų saugiai supakuoti, naudojant patvarias medžiagas bei pakuotė tinkamai užklijuota. Nuo pakuotės pašalinkite visas senas etiketes, kad rūšiuojant nesusipainiotumėte.

  • Priklijuokite grąžinimo etiketę ant išorinės pakuotės taip, kad ji būtų aiškiai matoma. Jei pašalinti originalios etiketės nepavyksta, įsitikinkite, kad grąžinimo etiketė visiškai uždengia senąjį brūkšninį kodą.  

Ką reikia įsidėmėti grąžinant siuntą

Grąžinamos siuntos turi atitikti saugaus transportavimo reikalavimus – būti tinkamai supakuotos ir pažymėtos grąžinimo etikete. Netinkamai supakuotos siuntos gali būti nepriimtos. Siuntos, paliktos SmartPosti paštomatuose be grąžinimo etiketės, negali būti apdorotos ir gali pasimesti rūšiavimo metu.  Išsamius pakavimo rekomendacijas rasite mūsų pakavimo gide.